Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







onsdag 8 februari 2017

Mixmeditavla på katterna


Den här tavlan gjorde jag till en tävling på Svartå scrapträff för 
några år sen på våra katter Putte, Simon och Thomas
men idag finns inte Putte kvar, han med kronan på 
huvudet, han blev sjuk men blev ändå 15 år.
kriterierna till tävlingen var att det skulle vara nåt med 
3 på alstret och jag hade ju 3 katter =)

 

Jag klippte ut katterna och målade dom med krackelerings lack och 
äggskalen från ägget jag åt till frukost på morgonen 
krossade jag och limmade på tavlan så det blev en struktur på tavlan 
och sprayade lite svart, rosa och grönt och använde en mask till 
cirklarna med glitterpasta och lite dekorationer.

Och det roliga var att andra deltagare tog med sej äggskal till 
pysselbordet dagen efter på frukosten :)


På återseende // Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar