Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







torsdag 9 februari 2017

Dopkort och välkommen till världen


Jag har haft beställning på dopkort och välkommen till världen
som kommer här.


Det var en liten Ebba som skulle döpas.




Doppresenten var IKEAS gungälg så jag stansade ut en älg och en 
gunghäst och klipte bort medarna från gunghästen och satte på älgen
istället och den var röd och sen skrev jag hennes namn på den.


Beställaren blev nöjd med kortet!


Baksidan på kortet.

------



Här var det välkommen till världen  till en liten Julia
och nappen på kortet har jag ritat själv.


Motagaren blev nöjd!


På återseende igen// Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar