Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







söndag 21 januari 2018

Vinnare i Gs75 Grand Slam Champion 2017

Här har jag gjort ett kort till en tjej som är duktig på trav 

Som vann Gs75 Grand Slam Champion deltävlingen i spel, dom
var 4 st som gick vidare till final i December, Sofi slog ju alla killar
men i den slutliga finalen då det var frågesport kom hon på 2:a plats.

Det var kul att göra detta kort där jag ritade av Sofi och hennes bror Emil
som var med som ett stöd, men i den slutliga finalen var hon själv.
Ett väldigt personligt kort.





Här sitter dom i TV-studion och jag försökte göra det så likt och personligt som
möjligt men ändå så det ser handgjort ut
och allt det svarta är blankt papper som var svårt att fota.




Här håller hon en skylt som jag gjorde först men bytte sen till den andra skylten
där dom 4 finalisterna står och hon som nr 1 för det var ju den egentliga bästa 
tävlingen där dom gick på hur duktiga dom var på att spela!



Det är ju ett pop-up kort så motivet står ut från bakgrunden när man öppnar det.



 Så ser det ut i sidled 




Foton från Tv- Studion




Det är otroligt roligt att göra sådana här personliga kort så hör av er om 
ni vill beställa till någon ni vill ge ett personligt kort.

På återseende//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar