Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







söndag 19 april 2015

Flera ATC kort jag gjort


Här är mina första ATC kort jag gjorde och jag är med i en fb swap 
och ni kan se mer av dom här ordspråks korten här i Helihaks blogg.



och det har blivit många fler gjorda och det är så kul att byta 
ATC kort och få inspiration från andra!!

Hur jag gjorde det här film kortet ser ni här i Helihaks blogg

























Jag har ju även gjort en förvaring av mjölkkartonger som jag har till mina 
ATC kort och andra förvaringar och ni ser beskrivningen
här i Helihak bloggen men det är ett superlångt inlägg!




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar