Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







måndag 20 april 2015

Alster med innebörd!

Jag gjorde för många år sen kort och namnskyltar
till tävlingar på Stockholm Cityscrap när jag var där
olika år och det var olika teman på dom

Här är en liten kasse som var riktigt rolig att göra


Den är mindre än en mobiltelefon
och full med scrapsaker som man behöver och namnet 
på kassen stämmer bra =) 







Här är en liten namnskylt med benämningen för vad man är!
jag hade hittat en sån rolig sax på loppis som passade här



Det här är olika kort



Benämningen vad betyder Scrapbooking för mej


Samma här, denna hobby är ren medecin


Jag är ju en organisatör så det blev detta


Ja det var lite som jag gjorde för många år sen!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar