Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







torsdag 23 januari 2014

Ett enkelt kort, Clean and Simple

Här har jag gjort ett snabbt enkelt kort
Clean and Simple
Jag har färgat in ett cc4 papper med en dristressdyna och sen
sprayat på en mist med vatten och Perfect Pearls så
det skimrar om den, sen har jag stämplat trädet mm med en svart
Versa finedyna och målat blommorna rött med en vanlig
röd fiberpenna och sen haft på glitterlim
och till slut en liten textstämpel i vänstra hörnet
som också har sprayats med mist
sen är det monterat på svart papper för att få en ram
och sen på Cardstock
Det går väldigt snabbt att göra ett sånt här kort!!
 
Jag deltar i dessa tävlingar med kortet =)
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar