Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







torsdag 23 januari 2014

Tiger Akvarell

 
 
Här har jag målat en Akvarell på en Tiger som jag blev
jättenöjd med, men jag var orolig att jag skulle förstöra den skissen
jag ritade upp först efter en förlaga, men resultatet blev bra!
Bakgrunden är målat väldigt blött och sen hade jag på
fling salt som fick torka och resultatet blev det här och det fick en
struktur som är lite knottrig när man känner på den
 

Här är skissen!


Och här ser ni förlagan jag har tittat på och Tigern
ser väldigt mäktig och levande ut!



Ja det var allt för i dag men jag har en hel del
Akvareller liggandes som jag inte har fotat ännu som jag
kommer att lägga upp sen!
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar