Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







fredag 23 maj 2014

Mina första betong alster


 Här är mina första betong alster!

 Jag kommer sälja sådant
och ni kan även köpa något härifrån bloggen om det går bra att skicka
men då tillkommer frakt efter gällande priser på fraktbolag.
och det som säljs här lägger jag ut priser på.

ni kan kontakta mej på











 Jag belamrade köket när jag höll på men ska ordna en liten hörna ute
som jag kan hålla till på!!



 Här står det och bränner och man vill ju så gärna ta fram det men det är bara
att vänta och vänta tills det får bränna klart och jag blev ganska
nöjd med mina första saker jag gjorde!!


Jag lägger upp mer sen vartefter jag gör lite saker!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar