Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







fredag 3 juni 2011

Helihak Scrapbooking butik

Jag har lagt till Helihak som länk under sckrapbookingbutiker och jag kommer att lägga till flera sen.

Helihak kan jag verkligen rekomendera, det är en god vän som har butik i Ludvika och en webshop http://www.helihak.com/ hon säljer Bokmärken och Scrapbooking och hon är återförsäljare åt Sizzix så hon har sizzixdieser och maskiner och hon har fått hem den stora 12x12 Big shot pro maskinen och den står högt upp på min önskelista.....vill ha :-)

Och det gillar jag skarpt för föutom stämplar så är min passion dieser.

Gör ett besök i webshopen och kika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar